poniedziałek, 22 grudnia 2014

#1

Zaczynam prowadzić mój pierwszy blog w życiu i mam nadzieję, że jego tematyka wam się spodoba!
Komentujcie, bo to wiele dla mnie znaczy!
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, śmiało pytajcie!
Jeśli chcielibyście podsunąć jakiś pomysł piszcie!
Można się skontaktować ze mną również e-mailem: poradnik.blog.julia@gmail.com!
Zapraszam do czytania! :)


Najpierw zapytam się co u was? Jak rozpoczęliście czas wolny? Cieszycie się, że nie trzeba na razie chodzić do szkoły? A jak przygotowania świąteczne? Lubicie czy nie?

Jeśli chodzi o mnie to niezmiernie ciesze się, że mogę odpocząć od nauki, bo jednak szkoła średnia, to niestety nie to co gimnazjum...Czas wolny rozpoczęłam na leniuchowaniu, a cały wczorajszy dzień znowu zabiegany. Co do przygotowań...Szczerze tego nienawidzę. Wszystko jest takie, sztuczne. Przecież każdy sprząta w domu, a jak przychodzą święta to tylko popędzają. No niestety tak bywa...


RADA PIERWSZA
"Umiejętnie się malujcie"


Delikatny i ładny makijaż jest podstawą większości dziewczyn, jednak nie każda z nas umie wyczuć tą naturalność. Dużo z nas wybiera kolory cieni, podkładów, szminek itp., takie jakie nam się po prostu podobają, a nie zwracamy uwagi czy będzie nam to pasowało. Bywało w moim życiu, gdy jeszcze chodziłam do gimnazjum, że też tak robiłam, jednak dyskretne uwagi ze strony mamy i przyjaciółki dały mi wiele do myślenia.
Każda z nas ma zupełnie różne cery i karnacje, dlatego trzeba poczytać - chociażby w internecie- jakie kolory są dla nas odpowiednie.
Wiadome jest, że do jasnej karnacji nie bierze się ciemnego podkładu, bo wyglądamy wtedy SZTUCZNIE i okropnie.
Dziewczyny! Pamiętajcie, że chłopcy wolą naturalne dziewczyny, bo wiedzą, że te ich nie zranią.
Jeśli jakikolwiek chłopak wybierze wytapetowaną laleczkę, jest dupkiem.
Naturalne jest piękne! :)


Mam nadzieję, że moja rada komuś dała do myślenia! :)

Notki będę starała się pisać co 2-3 dni!
Także, do napisania, nvrfvck!
Buziaki kochane! :)

5 komentarzy:

  1. U mnie jakoś leci. Ciesze się, że wolne, ale znowu tak szybko to minie i trzeba będzie wracać do szkoły.
    Może dałabyś w jakiejś notce kilka propozycji makijaży dla różnych karnacji i kolorów oczu?
    Ogółem zapowiada się na fajny blog.
    ~Anonim ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie napisać głębiej o makijażu :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję że dobrze się maluję. Podkreślam tylko naturalność :)
    Mądry blog :)

    FILMIK - Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na bloga :)
    Też mam nadzieję, że dobrze się maluję. Właściwie to mam bardzo jasną karnacje i używam samych jasnych podkładów. Tylko zawsze mam problem z podkreśleniem oczu, jak byś dała radę napisać notkę o tym jakie cienie i kredki pasują do jakich kolorów oczu to byłabym na prawdę wdzięczna :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, dodam w najbliższym czasie posta o tym ;)

      Również życzę wesołych, udanych i mile spędzony z rodziną świąt :)

      Usuń